Frans voor diergeneeskunde

Deze cursus richt zich tot dierenartsen (in opleiding), dierenartsassistenten en bij uitbreiding tot al wie actief is in de sector. Je kan deze cursus volgen omdat je je kennis van het vakspecifieke Frans wil uitdiepen en omdat je graag je communicatieve vaardigheden in het Frans wil aanscherpen.

Eerst en vooral wordt je basisgrammatica opgefrist. Daarnaast leer je hoe de vakspecifieke woordenschat (over anatomie, geneesmiddelen, ziektebeelden...) in context te gebruiken, behandelingen uit te leggen in eenvoudige bewoordingen, instructies te geven, door te verwijzen... Dankzij woordenschatlijsten en -oefeningen en interactieve spreekoefeningen wordt de professionele realiteit zo dicht mogelijk benaderd.

Schrijf je hier in voor lessen uit deze cursus

Frans voor diergeneeskunde

Beschrijving

Inschrijven kan niet via dit platform maar wel via de website van het Universitair Centrum voor Talenonderwijs van de UGent.

Daar vind je ook alle praktische informatie (lessenroosters, prijzen, eventuele toelatingsvoorwaarden).

Vereiste voorkennis: Basiskennis Frans, niveau A2+ (dat niveau ligt wat lager dan het niveau dat aan het eind van het ASO wordt verwacht).

Frans voor diergeneeskunde - zomer

Beschrijving